.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش محسن رضایی به سخنان رئیس جمهور و نمایندگان مجلس
محسن رضایی طی نامه ای به محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی بر ضرورت فراگیر شدن گفتگو و تحمل پذیری در همه سطوح مدیریتی و سیاسی کشور و همچنین بر توجه جدی به تحول اساسی در ساختار و نظام اداری و مدیریتی کشور تاکید کرد. همچنین در این نامه به گرانی، بی‌کاری و نیز فاجعه زیست محیطی در اکثر مناطق کشور از خشک شدن دریاچه ارومیه تا بی آبی زاینده رود و نمکزایی سد گتوند و آلودگی هوای تهران و ریز گردها در یازده استان کشور و تخریب جنگل های شمال اشاره شده است.
واکنش محسن رضایی به سخنان رئیس جمهور و نمایندگان مجلس

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای به دکتر محمود احمدی نژاد و دکتر علی لاریجانی روسای قوای مجریه و مقننه ضمن تشکر از تعامل جدید بین دولت و مجلس و تقاضای تداوم جدی و غیر تبلیغاتی آن، بر چند نکته تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نامه بر ضرورت فراگیر شدن گفتگو و تحمل پذیری در همه سطوح مدیریتی و سیاسی کشور و همچنین بر توجه جدی به تحول اساسی در ساختار و نظام اداری و مدیریتی کشور تاکید صورت گرفته است.

دکتر رضایی همچنین در این نامه نسبت به برخورد ضعیف با گرانی ، بی توجهی به اشتغال و تولید ملی در شرایط کنونی کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار توجه ویژه قوا به این امور شده است .

در قسمت دیگری از نامه دکتر محسن رضایی به فاجعه زیست محیطی در اکثر مناطق کشور از خشک شدن دریاچه ارومیه تا بی آبی زاینده رود و نمکزایی سد گتوند و آلودگی هوای تهران و ریز گردها در یازده استان کشور و تخریب جنگل های شمال اشاره شده است.

مشروح این نامه سرگشاده طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.